Generalforsamling i Stoholm IF

Dagsordenen:

2. Valg af stemmetællere
  3. Hovedbestyrelsens (fmd) beretning
  4. HB-kassereren fremlægger Idrætsforeningens samlede reviderede regnskab til godkendelse
  5. Fastsættelse af kontingent for støttemedlemmer (p.t. kr. 100,00)
  6. Indkomne forslag

”ansøgning” fra Fjends Gymnastik Forening om optagelse i Stoholm IF

1. Godkendelse af de efter §11 foretagne indstillinger (stormødernes valg)
  2. Valg iflg. § 9 og § 14.

På valg som kasserer – på valg er Maiken Veile (p.t. barsel – modtager ikke genvalg)

På valg som menigt bestyrelsesmedlem er Louise Pedersen (modtager genvalg)

På valg som revisor er Poul Bække Olesen (modtager genvalg)

1. Drøftelse af rent idrætslige emner

Stoholm IF er vært ved kaffe og kringle 😊

Med venlig hilisen

Gitte Graversen

Fmd. Stoholm IF

Kontakt sif-formand@hotmail.com

Indstilling til jubilæumspokal for 2023

Det er IGEN tid at indstille til modtagelse af Stoholm Idrætsforenings Jubilæumspokal for 2023.

Det er Idrætsforeningen, der har indstiftet pokalen, der uddeles efter følgende kriterier:

Pokalen uddeles til en stadig aktiv leder/holdleder/træner/frivillig/medlem, der gør et godt stykke arbejde for SIF, både et par år tilbage, men også på uddelingstidspunktet, og som agter at gøre det fremover.

Pokalen uddeles suverænt af et udvalg valgt af hovedbestyrelsen under SIF. P.t. Karen Jensen, Inger Jakobsen og Gitte Christensen

Indstilling sendes til gitte@snarp.dk

I udvælgelseskomiteen sidder p.t.:
Tonny Sørensen Søndergade, 7850 Stoholm
Inger Jakobsen, Snerlevej 25, 7850 Stoholm
Gitte Graversen, Lånumvej 1, 7850 Stoholm

Siden 1996, har følgende modtaget pokalen:
Henning Ryberg, Agnes Jensen, Conny Christiansen, Inge Lise Frandsen, Henning Fynbo Pedersen, Ryan Kristensen, Anton Konradsen, Hanne Toft Væsel, Peter Hansen, Gitte Christensen, Mogens Laursen, Carlo Albertsen, Edith Toft, Tonny Sørensen, Tommy Nielsen, Finn "Rør" Jensen , Allan Vestergaard, Lars Barrett. Nicolas Laigaard, Heidi Dyring, Anders Jakobsen, Anita Skov,  Thorkild Larsen og senest for 2022; Kurt Jensen.

FRIST FOR INDSENDELSE AF FORSLAG TIL MODTAGER ER DEN 31. MARTS 2024

Ny hovedkasserer

Stoholm IFs Jubilæumspokal

Det er nu tid for at indstille modtager til idrætsforeningens jubilæumspokal.

Pokalen uddeles suverænt af et udvalg valgt af hovedbestyrelsen under SIF.

Indstilling med motiveret begrundelse sendes til: sif-formand@hotmail.com - SENEST 1. april 2023

Tidligere har følgende modtaget pokalen:
Henning Ryberg, Agnes Jensen, Conny Christiansen, Inge-Lise Frandsen, Henning Fynbo Pedersen, Ryan Kristensen, Anton Konradsen, Hanne Toft Væsel, Peter Hansen, Gitte Christensen, Mogens Laursen, Carlo Albertsen, Edith Toft, Tonny Sørensen, Tommy Nielsen, Finn Jensen, Allan Vestergaard, Lars Barret, Nicolas Laigaard, Heidi Dyring, Anders Jakobsen, Anita Skov, Thorkild Larsen

Jubilæumsreception & Halfest

𝙀𝙧 𝙄 𝙠𝙡𝙖𝙧 𝙩𝙞𝙡 𝙚𝙩 𝙗𝙧𝙖𝙜 𝙖𝙛 𝙚𝙣 𝙛𝙚𝙨𝙩 𝙞 𝙎𝙩𝙤𝙝𝙤𝙡𝙢?
Den 2. april bliver en god dag i byen. SIF holder forsinket 100-års jubilæumsreception fra kl. 14-16 i Stoholm Fritids- og Kulturcenter. Kan du ikke få nok af hyggeligt samvær, så fortsæt til bal-i-hal-festen bagefter, hvor 𝗛𝗮𝗿𝗱𝗶𝗻𝗴𝗲𝗿 𝗕𝗮𝗻𝗱 spiller op til dans og der serveres god mad.
Tilmeld jer via linket her og så ses vi til en kanon dag d. 2/4.

Tilmelding her

SIF Børnedisko

Kom til den fedeste fest i Stoholm Fritids- og Kulturcenter! Lyt til den bedste musik, dans med vennerne og prøv de forskellige aktiviteter på aftenen.
Alle der går i 4.-6. klasse i og i byerne omkring Stoholm (Mønsted, Sparkær, Gammelstrup osv.) er velkomne til SIF Børnedisko.
Det koster kun 50,- pr. barn som betales i døren på aftenen (kontant). Vi ses!

JULEHILSEN

Kære medlemmer, sponsorerer og ikke mindst frivillige.

I ønskes alle en rigtig glædelig jul samt et godt og lykkebringende nytår.

Vi håber, igen i år, at næste år, altså 2022, bliver året, hvor vi igen SAMMEN kan få gang i vores Stoholm IF.

Vi har godt kunnet mærke i foreningen, at det har været svært at komme i gang igen, hvad kan og må vi nu? Hvem vil være med igen? o.s.v. - heldigvis er rigtig mange af jer tilbage i klubben, og vi glæder os til at vi snart kan være sammen uden en masse restriktioner, forbehold, undtagelser o.s.v. - bare få lov at have det sjovt og samtidig dyrke lidt motion og mødes med vennerne 🙂

En stor tak til formændene for h.h.v. Stoholm IF Atletik (Sanne Stilling), Stoholm IF fodbold (Anders Jakobsen) og Stoholm IF Håndbold (Bettina Ejsing Schmidt) - TAK for jeres engagement og interesse for og i Stoholm IF. I gør et fantastisk stykke arbejde sammen med jeres bestyrelser for, at vi her i Stoholm har mulighed for at vælge op til flere sportsgrene når vi vil være sammen om motion.

I 1921 opstod Stoholm IF, - hvilket jo betyder, at vi i 2021 har fejret 100-års jubilæum. Det foregik i april, men mest hver for sig, da Covid-19 igen i år har været en ukendt med/modspiller.

Vi vil, med forsinkelse, forsøge at afvikle en reception i anledningen af 100-års jubilæet, - p.t. arbejdes der på datoen 2. april 2022 om eftermiddagen. Her vil der være mulighed for at ønske tillykke, mødes med nuværende og tidligere holdkammerater/trænere/ledere m.fl. - OG om aftenen har man mulighed for at mødes til fest, - da Stoholm IF Håndbold og Stoholm Fritids- og Kulturcenter afholder det udskudte halbal med Hardinger Band, så her er der garanti for god musik,. SÆT allerede nu STORT KRYDS og kom i gang med eftersøgningen af dine holdkammerater, både nuværende som tidligere, og book jer et bord og hold en fest sammen med andre festglade Stoholmere.

m.fl.

Vi håber fra Hovedbestyrelsen i Stoholm IF, at vi snart kommer tilbage til mere normale tilstande, så vi igen i 2022 bl.a. kan få afviklet vores populære familiebanko i november, vi har også andre spændende ting i støbeskeen, så hold øje med opslag på hjemmesiden og på FB.

På vegne af Stoholm IF

Gitte Graversen